Webáruház készítés lépésről lépésre, avagy hogy néz ki egy webshop fejlesztés?

Webáruház készítés lépésről lépésre, avagy hogy néz ki egy webshop fejlesztés?

Ebben a bejegyzésünkben dióhéjban elmagyarázzuk azt, hogy hogy néz ki egy webáruház készítés lépésről lépésre.

Webshop fejlesztés főbb lépései

Fontos, hogy a webshop fejlesztés előtt válaszoljunk az alábbi kérdésekre, hiszen ezek esszenciálisak ahhoz, hogy el tudják kezdeni a programozók a fejlesztést:

  1. Milyen típusú webshopot szeretnénk?
    • Ingyenes, bérelhető vagy egyedi fejlesztésű.
  2. Milyen típusú termékeket szeretnénk értékesíteni?
    • Könyvek, háztartási gépek, divatáru, munkaeszközök, luxus cikkek, stb.
  3. Milyen formában szeretnénk terméket értékesíteni?
    • Saját vagy mások termékeit, dropshipping segítségével, csak online / offline vagy mindkettő.
  4. Milyen formában szeretnénk üzemeltetni a webshopot?
    • Egyéni vállalkozó, Kft., Rt., Bt., stb.
    • Fontos még az ÁSZF megírása, az adatvédelmi tájékoztató kialakítása, a céges információk feltüntetése (székhely, kapcsolat, stb.).
  5. Hogyan szeretnénk elérni a vásárlókat?
    • Weboldal, webshop, blog, hirdetés, közösségi média, stb. segítségével.
  6. Milyen brandet szeretnénk kialakítani?
    • Logó, arculat, webshop és weboldal színséma, grafikai elemek, stb. megtervezése, kiválasztása.
  7. Milyen keresőoptimalizálási / analitikai / marketing eszközöket szeretnénk mindenképpen használni?
    • Google, Facebook, Instagram, Youtube Ads, Analytics, stb.
  8. Hogyan képzeljük el a webshop növekedését 5-10 év múlva?
  • Természetesen a fentieken kívül még számos pont van, amit itt nem említettünk meg, de talán ennyiből is látszik már, hogy egy webáruház fejlesztés sokkal bonyolultabb, mint ahogyan azt a legtöbben gondolják.