Webáruház készítés lépésről lépésre, avagy hogy néz ki egy webshop fejlesztés?
Webáruház készítés lépésről lépésre, avagy hogy néz ki egy webshop fejlesztés?
Ebben a bejegyzésünkben dióhéjban elmagyarázzuk azt, hogy hogy néz ki egy webáruház készítés lépésről lépésre.
Webshop fejlesztés főbb lépései
Fontos, hogy a webshop fejlesztés előtt válaszoljunk az alábbi kérdésekre, hiszen ezek esszenciálisak ahhoz, hogy el tudják kezdeni a programozók a fejlesztést:
- Milyen típusú webshopot szeretnénk?
- Ingyenes, bérelhető vagy egyedi fejlesztésű.
- Milyen típusú termékeket szeretnénk értékesíteni?
- Könyvek, háztartási gépek, divatáru, munkaeszközök, luxus cikkek, stb.
- Milyen formában szeretnénk terméket értékesíteni?
- Saját vagy mások termékeit, dropshipping segítségével, csak online / offline vagy mindkettő.
- Milyen formában szeretnénk üzemeltetni a webshopot?
- Egyéni vállalkozó, Kft., Rt., Bt., stb.
- Fontos még az ÁSZF megírása, az adatvédelmi tájékoztató kialakítása, a céges információk feltüntetése (székhely, kapcsolat, stb.).
- Hogyan szeretnénk elérni a vásárlókat?
- Weboldal, webshop, blog, hirdetés, közösségi média, stb. segítségével.
- Milyen brandet szeretnénk kialakítani?
- Logó, arculat, webshop és weboldal színséma, grafikai elemek, stb. megtervezése, kiválasztása.
- Milyen keresőoptimalizálási / analitikai / marketing eszközöket szeretnénk mindenképpen használni?
- Google, Facebook, Instagram, Youtube Ads, Analytics, stb.
- Hogyan képzeljük el a webshop növekedését 5-10 év múlva?
- Természetesen a fentieken kívül még számos pont van, amit itt nem említettünk meg, de talán ennyiből is látszik már, hogy egy webáruház fejlesztés sokkal bonyolultabb, mint ahogyan azt a legtöbben gondolják.