Webáruház készítés során milyen terméket értékesíthetünk?
Az elmúlt években az online kereskedelem igencsak elterjedt nem csak hazánkban, hanem világszinten. Olyan lehetőségeket nyitott meg, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak, és amelyek egész iparágak helyzetét alakítják át. Abban is hiszünk, hogy egy kis- és középvállalat számára az online kereskedelem nagy lehetőségeket rejt. A webáruház készítés az első lépés az online kereskedelem elindításának. A webáruház indítása során fontos tudni, hogy valójában milyen termékeket lehet webáruházban árulni?! Azok számára, akik már jelenleg is kereskedelemmel vagy gyártással foglalkoznak, valószínűleg adott, hogy mit szeretnének online értékesíteni, de sajnos egy webáruház nem feltétlenül alkalmas minden termékkörhöz. Általánosságban elmondható, hogy azok a termékek árusíthatóak hatékonyan online, amelyek viszonylag kis értékűek, vagyis ebben az esetben alacsony a vásárlással járó kockázat, vagy azok, amelyek viszonylag kevés információ átadását igényelnek. Ez utóbbi alatt azt kell érteni, hogy egy lépésben, online is átadható minden fontosabb információ az adott termékről. A webáruház készítés során hasznos lehet aza tipp, ha átgondoljuk az adott termékkör webáruházban történő értékesítését, vagyis azt, hogy szoktuk-e a terméket boltban, eladói segítség nélkül vásárolni, vagy inkább személyes eladással történik az adott termékkör értékesítése. Ha az utóbbi, akkor nekünk egy direkt értékesítési oldal való. Ha pedig nincs ötletünk a webáruház készítése előtt, hogy mit is szeretnénk értékesíteni, akkor érdemes megfordítani a gondolatmenetet, és megnézni, hogy mire van igény.